Яндекс.Такси Қазақстандағы такси саласындағы монополист болып табылады. Оның ел нарығындағы үлесі шамамен 90% құрайды және көрсеткіш өсуде. Бүгінгі таңда қызмет нарықтың басым көпшілігін бақылайды, бірақ қызметтердің бағасын ешкім бақыламайды, деп хабарлайды CMN.KZ

Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі (БҚДА) төрағасының орынбасары Болат Мамбетов атап өткендей, мамандар сервистің жұмысын үнемі бақылап отырады, деректерді талдайды және өзгерістер динамикасын қадағалайды. Осылайша, 2024 жылы аудит үшін шетелдік сарапшылар тартылып, бағаны қалыптастыру бойынша тәуелсіз тексерулер жүргізілді.

«Қызметтің автоматтандырылған алгоритмдері көптеген факторларды ескереді – орналасқан жері, ауа-райы жағдайлары және басқа параметрлер, бұл сапардың құнын динамикалық түрде өзгертеді. Біз компания өкілдерімен үнемі кездесіп, жағдайды талқылаймыз. Бұл нарық монополист пен тұтынушылар бар классикалық модельден ерекшеленеді. Мұнда сервистің өзінен басқа 200 мыңға жуық жүргізуші жұмылдырылған, олар да баға белгілеуге әсер етеді», – деп түсіндірді Мәжілістегі Агенттік төрағасының орынбасары.

Бұған дейін Мәжіліс депутаттары Қазақстандағы такси қызметтері үшін шекті тарифтерді белгілеуді ұсынған болатын. Алайда, агенттік осы шотқа әлі қорытынды шығара алмайды.

«Бүгінгі таңда Яндекс.Такси әр сапардан шамамен 16% комиссияны ұстайды, тағы 4% такси парктеріне кетеді. Кейбіреулер бұл комиссияны төмендетуге болады деп санайды, бірақ біз нарыққа әсер етуді және жүргізушілердің кірістілігін ескеруіміз керек. Әр түрлі елдерде тәсілдер әр түрлі – мысалы, Өзбекстанда комиссияның пайызы төмен. Біз бұл тәжірибені зерттеп, мүмкін болатын шараларды талқылаймыз. Егер бұрын комиссия 13%, ал қазір 16% болса, онда оның қаншалықты ақталғанын бағалау қажет», – деп атап өтті Самбетов.

БҚДА Қазақстандағы такси нарығындағы жағдайды бақылауды жалғастыруда және жақын арада бағаларға қатысты шешім қабылдауға уәде берді.

Share.
Leave A Reply

Exit mobile version